יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

פארק לה וילט ומונמארטר

פאריז כל כך יפה.
לכן התחלנו את היום בהליכה לאורך התעלה עד פארק לה וילט. אומנם זה קטע לא קצר אך עדיין נראה לנו שיהיה אטרקטיבי.

פארק לה וילט זכור לאיתי ולי כפארק שמאוד כיף להסתובב בו, בניגוד למוזיאון המדע שהוא נטול הסברים באנגלית. ואכן גם היום הפארק לא איכזב. מצאנו בו פינות חמד חדשות שהילדים נהנו להשתעשע בהן.

ירידה / עליה לאופניים - יכולה לשמש גם להחלקה במורד המדרגות

הגענו לצוללת והחלטנו להכנס לראות אותה. 3 אירו לנפש נראה לנו מחיר סביר. גם אם ההסברים היו רק בצרפתית עדיין אפשר להתרשם ממנה.

מקום הנשק

מהתצוגה הסמוכה- פריסקופ המביט על הפארק
יכולנו כנראה לבלות עוד שעות ברחבי פארק לה וילט, אך חתכנו במטרו אל כנסיית הסאקרה קר sacre-coeur  כדי לפגוש את גרטה. יחד איתה נכנסנו לכנסיה עשינו תצפית מהמרפסת (לא עלינו לגג כי הראות לא היתה במיטבה) ומשם ירדנו לבית קפה נחמד השייך למוזיאון לאומנות נאיבית.

הכנסיה בהדרה
לאחר הפסקת הקפה במוזיאון  נפרדנו מגרטה והמשכנו לסיבוב במונמארטר, שכבר מזמן נהפכה למלכודת תיירים אך עדיין ניכר חינה.
אפילו מגדל מים נראה טוב במונמארטר

פה קניתי את הקומקום לתה החדש שיש הימורים אם אכן יגיע לארץ שלם (ימים יגידו...)

חזרנו עייפים ורעבים. עקב מחאת הילדים על כך שכבר יום שני לא אכלנו צהרים רציניים, השקענו בארוחת ערב מצויינת בדירה (עד כה לא ממש אכלנו בה). בתפריט: עוף בגריל (ממעדניה במונמרטר), פרוסות פאי תרד (מהבולנז'ריה השכונתית שלנו), סלט "ישראלי" ואורז תוצרת בית.