יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

בדרך לוונציה

נחתנו במילאנו. לאחר ההרפתקה להשיג 2 אירו לעגלה, בשדה תעופה שהחלפת הכספים בו כבר סגורה ומכונת הפריטה מקולקלת, הצלחנו למצוא צדיק בסדום בין אנשי השדה, שהחזיר לנו תמורת שטר ה-20 אירו שלנו עגלה + 18 אירו.
בכך הצלחנו לצאת לדרך אל התחנה הראשונה -  השכרת הרכב. שם חיכתה לנו אחר כבוד פיג'ו 807 שהילדים היו ממש מרוצים ממנה ויצאנו לדרך תוך ניסיון למצוא את המלון ליד השדה. הגענו למלון וישר נפלנו למיטות.
בבוקר גילנו איך נראה המלון וסביבתו

קמנו הבוקר בכוחות מחודשים ואחרי ארוחת בוקר לבבית במלון הלבבי זרקנו קלאץ' (אוטו אוטומטי לא צריך) ויצאנו לדרך.
הדרך עברה בנעימים עם נוף מעודד הגענו למקום הלינה במסטרה mestre התחלנו להתארגן כדי לצאת לדרך.
דנה התחילה לעשות קצת קולות של עייפות שניסינו להתעלם מהם, אך כשהגענו לוונציה הבנו סופית שהילדה חולה.
אין ברירה המקום הראשון אליו הלכנו אחרי tourist information והצילום חובה על הגשר היה בית המרקחת בשביל נורופן...
תמונה ראשונה על הגשר מול תחנת הרכבת
משם הלכנו למגדל הפעמונים כדי להספיק לעלות עליו לפני שנסגר
קוראים על המקום כשמחכים לעלות למעלה

ועכשיו מחכים לאבא שיוציא מזומן, עדיין יש מקומות שלא מקבלים אשראי - מוזר
 והנה הנוף מלמעלה...

כמובן שאי אפשר בלי פעמון של מגדל הפעמונים
עוד הליכה על גשרים בוונציה

נסענו באוטובוס על המים והחלטנו עם נגה לקרוא לו ימבוס...
 ככה נראית ילדה חולה אחרי שנורופן מתחיל להשפיע
קצת קשה לצלם תוך כדי נסיעה באוטובוס
 הסתובבנו בסמטאות העיר

אחלה window shoping
סוף היום הוכרע על ידי כוחותיה של דנה קינחנו בפיצה וחזרה למיטות.