יום חמישי, 19 בספטמבר 2013

הרכבל שלא היה או Malcesine

אתמול היינו בגארדלנד, פארק השעשועים הגדול באיטליה, לדברי מקורות. חוץ מזה שבכניסה לפארק גילינו שאין לנו סוללה למצלמה, בסך הכול אין הרבה מה לספר על בילוי בפארק שעשועים. נגה כרגיל היתה 5 פעמים על הסחרחרה, הגדולים הלכו למתקני ההרפתקאות.
תמונה עם סמל הפארק
אז נדלג ישר ליום הבא.
התחלנו את היום בנסיעה ל Malcesine (מאלצזינה) על פי הדרך שבחר לנו google map נסענו דרך דרכים פתלתליות ויפיפיות דרך כפרים נחמדים כמו  torri del benaco שפשוט עצרנו רק להנות מהנוף הנשקף בו.

הגענו ל- Malcesine על מנת לעלות ברכבל להר מונטה באלדו ולראות את האגם מלמעלה.
כבר איזה יומיים לא עלינו על רכבל והיה ממש חסר לנו... כשהגענו למקום תור העלייה לרכבל היה עד קצה הרחוב, כלומר כל הרחוב ועוד הכניסה ועוד הבפנים. ניסינו לחשוב מה לעשות והגענו להחלטה אחת ברורה את התור הזה לא עומדים. רק לפני כיומיים עלינו על רכבל, אפשר לחשוב.... סובבנו את האוטו ונסענו לחנות קרוב למרכז הישן ולהסתובב בעיר. גילינו מרכז מאוד נחמד וקטן יחסית, נושק לאגם.

כמובן אוכלים גלידה מול האגם

מראה אל האגם

בעיר הלכנו כמובן למבצר והסתובבנו בו לא מעט. ראשית ראינו את המבצר. שנית היה בו מוזיאון טבע המתמקד באיזור האגם שהילדים מאוד התעניינו (רועי לא ויתר לנגה על אף מוצג, אבל כנראה היה לו קהל אוהד), ולבסוף היתה שם בדיוק חתונה של איזה זוג בריטי (כך לפחות נשמעו).

מראה מהגג

מסורת זו מסורת - השירותים
חתן וכלה

משם נסענו למפלי verone  שנמצאים בקצה האגם קצת אחרי העיירה riva del garda. הסיבוב קצר, המחיר פחות קצר, אך המראה מרשים ומאוד ייחודי.

בדרך "הביתה" עצרנו בסופר גדול וקנינו מצרכים למרק טוב, וזה מה שהכנו לארוחת הערב. כולם אכלו בתאווה גדולה. אפילו נגה אכלה 3 צלחות שזה אולי הפעם הראשונה בטיול שהיא באמת אכלה כל כך טוב...