יום חמישי, 4 באוגוסט 2022

מוזיאון Natural History

היום החלטנו ללכת למוזיאון בשכונה Natural History Museum. בלונדון הרבה מהמוזיאונים הם בחינם וכשזה בחינם וזה באוגוסט כמות האנשים היא עצומה. עוד נתון חשוב אין במוזיאון מזגן. זה הפך הסתובבות מהרבה בחינות קשה ממש.

בכניסה למוזיאון עוברים דרך כדור הארץ

המוזיאון היה עמוס מאוד. אפשר לראות שהוא מאוד מושקע, אבל כשיש כל כך הרבה אנשים הוא פחות נגיש. יחד עם החום והדחיסות זה הרגיש כאילו אין מספיק חמצן בבניין.

הערה של נגה: אמנם הבניין היה קצת מחניק, אבל אבא ואני נשארנו הרבה אחרי שאמא התייאשה. לדעתי המוזיאון היה מאוד מעניין ומיוחד, ומאוד נהניתי ממנו.

ממש בתוך הכדור

חדר אחד ציין את חזרתו של איזה מוצג דינוזאורי שנקרא דיפי

בתערוכה של דיפי

משם חלקנו יצאנו ונסענו על מנת לעשות עוד קצת קניות שהיו חסרות לנו להשלמה. נפגשנו בwagamama לארוחה ומשם הלכנו ביחד להייד פארק לראות את ספינת הפירטים

הגענו לספינה כדי לגלות שכמה דקות אח"כ היא נסגרת. עדיין ראינו שהיא פחות מרשימה מהספינה ההיסטורית בגבעתיים. הילדים הספיקו לטפס עליה.

חזרנו למלון בשתי קבוצות אלו שנסעו עדיין לחפש את הלגו הנכסף שלא נמצא קודם ואלו שהלכו לבדוק את הבאבל טי השכונתי. סוף יום מתיש.