יום שישי, 5 באוגוסט 2022

מסיבת תה לבנות המצווה

שלום, כאן נגה! בטיול בת המצווה הקודם (שהיה לפני תשע שנים) דנה כתבה טור. אני אהבתי את הקונספט, ולכן כבר לפני שכמעט נסענו בפעם הראשונה אמרתי לאמא שאני רוצה לכתוב דף בבלוג, וכך הגענו עד הלום.
העירו אותי בבוקר בקריאות "הולכים לקיר טיפוס!" והלהיבו אותי לגביו, אבל אחרי שאכלתי ונכנסתי להכרה יותר מלאה, סיפרו לי שגילו שאין אפשרות לטפס אם אין לך הכשרה של מבחן של כשעתיים, ולהכנס לסתם היכרות צריך להזמין מקום ואין אפילו שבוע קדימה. לא רק זה, מסתבר שזה קיר ממש שווה (טירה שהפכו אותה לאתר טיפוס מכל הכיוונים שלה פנים וחוץ) שהמבוגרים תיכננו ללכת אליו מזמן, ואפילו שמרו את זה כהפתעה.
כך נשארנו עם חצי מהאנשים ישנים ובלי שום תעסוקה לחצי יום. פתאום נזכרתי בשיחה שניהלתי אתמול עם חברה שהייתה בלונדון, ושהיא המליצה לי על שוק קמדן, שוק ענק עם דוכני אוכל מוכן, בגדי וינטג', דוכני אמנים ועוד מיני שמעטס. הצעתי את הרעיון והוא תפס, ובדרך אפילו עברנו בשתי חנויות יד שנייה ברחוב של המלון ששמתי עליהן עין.

החנויות מול שוק קמדן

בודקות עגילים

החלק של האוכל בשוק

עשינו עוד קצת טיול לאורך התעלה הפסטורלית ומשם התפצלנו
שיעור חסקה

כמובן שמועדון השיט המקומי יהיה בצורת טירה, כי הם יכולים

הבנים  בילו בפארק  Region השתוללו בדשא ראו את גן הוורדים, ובנוסף שכרו סירת פדלים ושטו באגם.
הבנות ואיתי נסעו לשעת תה במקום שנקרא Skatch, שהוא פנסי מאוד ונותן את מלוא חווית תה אנגלי.

הולכות בשמחה למקום

יש למקום אפילו dress code שאומר שיש לבוא בלבוש ראוי (לכן כמובן באתי עם השמלה שתפרתי). הכל מיוחד ומעוצב עד לפרטים הקטנים.

בהמתנה לכניסה

המקום

בפנים לפני האוכל

אי אפשר בלי קצת תמונות של האוכל המטורף שהיה שם (את הסוף כבר שכחנו לצלם)

היו סנדביצ'י סלמון, סלט עוף וסלט ביצים

סופלה ביצה עם קוויאר

במנת הילדים נותנים סנדביצ'ים בצורות

החלק של הקינוחים:  מקרון מישמיש, אקלר שוקולד, קציפת תפוז, מרשמלו, עוגת אגוזים וכוס של שכבות מוסים.
חסרה תמונה של הסקונס עם חמאה וריבה ועוגת הסיום שכבר לקחנו טייק אווי.

קינוחים
אטרקציה לא פחות חשובה היא ביקור בשירותים שם, שלא רק נראים מוזר אלא בכל תא מתנגנת מוזיקה שונה משאר התאים.

אזור חדר השירותים

השרותים מבפנים מוארים באור צבעוני
משם עוד טיילנו קצת באזור אוקספורד ונפגשנו חזרה עם הבנים. נתנו לרועי ואורית ערב חופשי ללכת לראות סרט בקולנוע עתיק, והשאר חזרו למלון לערב סרט משלנו (לראות את הסרט Free Guy  מהמחשב).

ארוחת ערב אכלנו בפיצה אקספרס (מקום הרבה יותר איכותי וטעים ממה שהוא נשמע) והתרסקנו במיטות.