יום חמישי, 9 במרץ 2023

להריח את לונדון

התחלנו את הבוקר באיזי בכל זאת הגענו רק ב 3:00 למלון.
התוכנית היתה לנסוע לנוטינג היל להסתובב ולראות את השוק והרחוב, וזה מה שעשינו.
תחילה עצרנו לקניית כרטיס סים לדנה שתהיה לנו אפשרויות תקשורת. משום מה הכרטיס לא עבד לא משנה מה עשינו, המוכר הציע שלפעמים יש בעיה בסנכרון, ואמר לנו תבואו עוד כשעה  אם זה עדיין לא יעבוד. התחלנו להסתובב בנוטינג היל.
מה שיפה באזור הזה הוא החנויות המיוחדות שיש בו. כמעט כל חנות שניה הרגישה לנו כמו ארון של סבתא חני...

דוגמה לחנות "הארון של סבתא"

הסתובבנו ברחוב הגענו למאפיה נחמדה  Gail's bakery ששם גם מצאנו שירותים, מצרך נדיר ברחוב הזה, קנינו עוגיות מלוחות מצויינות והמשכנו להסתובב ברחוב. יותר מאוחר חזרנו לשם לאכול צהריים שהיתה גם היא מוצלחת מאוד.
במורד הרחוב פגשנו את המאפייה  Fabrique שהמליצו אליה בתוכנית של ברק "על המפית". שם קנינו את מאפה עם הל המפורסם שלהם ואת מאפה הקינמון שאותם אכלנו מאוחר יותר במלון. אם שואלים אותי ההל מנצח בגדול, אבל אצל הבנות הקינמון ניצח, בכל מקרה הם אכן מאפים משובחים.
אחרי ארוחת הצהריים הבנו שאנחנו מותשות והחלטנו לחזור למלון, לא בלי לעבור בחנות הסים כדי שינפיקו לנו חדש שהפעם גם עבד. הגענו למלון למנוחת צהריים.
אחרי מנוחת הצהריים ושתיית קפה / שוקו במלון יצאנו לכיוון התאטרון כשבדרך בתוכנית עוד ארוחת ערב. בתחתית גילינו שיש בעיה עם הרכבות עקב כך הן באות כל 15 דק' העומס גדול ואין סיכוי לעלות עליו. החלטנו ללכת ברגל כ 45 דקות הליכה.
מול התאטרון של הארי פוטר דנה מצאה מסעדה ספרדית שנראתה נחמד Jamon Jamon שם הזמנו טאפסים של טורילה (מזכיר חביתה עם תפו"א), סלט, ומאפה חצילים עם גבינה והרגיש לנו קצת כמו ארוחת ערב בבית...
ומשם ל highlight  של היום The Book of Mormons  המחזמר שבשבילו נסענו 😃
היה מעולה אכן שווה את הנסיעה. חזרנו למלון בהיי כדי ליפול למיטות.