יום שישי, 10 במרץ 2023

איזה יום קררררררררר

בניגוד לאתמול שהיה כל היום זרזיפי גשם חלשלשים, הבוקר קמנו ליום יבש אבל קר מאוד.
התחלנו את הבוקר בהתפצלות. דנה הלכה לראות את חדר המלחמה של צ'רציל. נגה ואני ירדנו בטיוב באוקספורד לחפש לנגה נעליים. מתחילת החורף נגה מתלוננת שהנעליים קטנות עליה ואני מנסה  ללכת איתה לקנות. אבל כמו שכולנו יודעים אין לה דקה פנויה בשביל שאוכל לקנות לה נעליים, אז החלטתי שכשדנה במוזיאון זו תהיה המשימה שלנו. עברנו את כל רחוב אוקספורד ושום דבר. אחרי שקצת "רבנו" על מה מתאים ומה לא, הסכמנו ללכת לכיוון Covent Garden  ולנסות את מזלנו. שם היתה הצלחה בחנות Cshuh, אחרי הרבה התלבטויות מצאנו את הזוג הנחשק, אפילו דנה הספיקה להגיע לאשר את הבחירה, ארזנו את הישנות בתיק ויצאנו לחפש ארוחת צהריים. 
אכלנו ב itsu שזו רשות מזון מהיר של אוכל יפני שנגה בחרה והיה חביב ביותר.

נגה מציגה לראווה את הנעליים החדשות


בסיום ארוחת הצהריים הלכנו למוזיאון התחבורה. זהו מוזיאון ממש חמוד, שמספר על התפתחות הרכבת התחתית בלונדון. החל מההתחלה שהיו עגלות עם סוסים omnibus  במשמעות של תחבורה לכול, דרך השאטלים בתעלה, ועד חפירת התחתית בקו הראשון שהיה ה circle line. חנות המזכרות של המוזיאון כוללת כריות, בגדים ושאר דברים העשויים מהבדים של כסאות המטרו (אגב לכל ליין יש את הריפוד שלו). שאלנו את עצמנו מי שם את זה בבית שלו?! לך תבין אנגלים...



אז אם אנחנו באזור של  Covent Garden אין שום ברירה אלא לשתות את הקפה של ARABICA %   עם העוגיות של Ben's Cookies וזה כמובן מה שעשינו, פשוט אי אפשר ליפול בזה.

אחרי שסיימנו את המנוחה נסענו לרחוב בייקר 221B,  ששם נמצא כמובן המוזיאון של שרלוק הולמס. האמת בעיקר גימיק, אולי בגלל שאנחנו לא עם היכרות עמוקה בסיפורים פחות התרשמנו.  אבל בהחלט רואים את ההשקעה. 
משם הלכנו ל highlight של נגה. לייב שואו של הפודקסט שנגה הכי אוהבת! מרגע שהיא שמעה ש TNO יהיה אורח בלונדון כשנהיה שם היא לא ויתרה וקנינו כרטיסים. 

The Newest Olympian

אפילו אמא ודנה נהנו מהמופע. 
משם, בריצה, לארוחת שישי במסעדה של יותם אוטולנגי ROVI. זה ה highlight  שלי. מהפעם הקודמת שהיינו בלונדון רציתי לאכול באחת המסעדות שלו, והפעם השלמנו. האוכל היה מעולה לכל הדעות, כל מנה הפתיע בצורה אחרת. חוויה קולינרית משובחת. 
הגענו למלון עייפות אך שבעות.

4 תגובות:

  1. יש תמונה של דוגמאות הריפוד?

    השבמחק
  2. כל פעם שאני לא לידך בלונדון, את אצל יותם אוטולנגי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הולכת רק עם מי שיודע להעריך את זה...

      מחק