יום רביעי, 27 ביולי 2011

טיפ של מקומיים ב- Lake Tahoa

בערב כשהגענו לסביבות Lake Tahoa וניסינו למצוא מקום לישון, עצרנו במקום שנקרא kaspian שחשבנו שיהיה בו מקום לישון. ראינו אוטו של רנג'רים ושאלנו אותם אם אפשר לישון פה. הם כמובן אמרו לא, אבל אמרו תיסעו אחרינו נראה לכם איפה William Kent Camp שם אפשר לישון. בשמחה עקבנו אחריהם בכביש הם אותתו לפנות שמאלה – חשבנו שהם רק מסמנים לנו להכנס, אבל פתאום ראינו שגם הם נכנסים. וואוו חשבנו איך משקיעים פה הרנג'רים. עצרו לנו בכניסה הסבירו לנו את סידור התשלום (חונים איפה שרוצים ובאים בבוקר לשלם). שמחים וטובי לב התחלנו לחפש מקום, ושוב פגשנו בהם. אז גם גילינו שהרנג'רים לא סתם השקיעו בנו להביא אותנו עד הפארק הם פשוט גרים במקום ב- RV בתקופת הקיץ.
כשניסינו להחנות קצת בעלייה את ה- RV, ניגש אלינו מישהו אחר ואמר לנו שהוא יזיז את המכונית שלו מהמקום שהיא עומדת, ושם יהיה לנו מקום הרבה יותר ישר ונוח לחנות.
אחרי שקיבלנו ממנו יחס כזה טוב מיד הלכנו להיעזר בו לקבל גרזן על מנת לחתוך את העצים שלנו למדורה - ישראלים מנצלים עד הסוף :-) תוך כדאי דיבורים התגלה לנו שהוא מהסביבה, וההורים שלו שגם היו שם הם מסקרמנטו באים מידי פעם עם ה- RV שלהם לשבוע חופש באזור. התעניינו האם יש להם טיפ על הסביבה, והם המליצו לנו לעלות על סלע גבוה לתצפית על האגם.
התחלנו את הבוקר בעליה לתצפית.
העליה לתצפית
בשום מקום אין עליו שום סימון לטיול ושום הסבר, ולולא קבלנו את ההסבר המפורט איפה הכניסה לשביל לא היה עולה על דעתנו לעשות את זה. היה שווה. הנה ההוכחה.
תמונה משפחתית על הצוק
נוף מכיוון אחד

נוף מכיוון שני
משם נסענו ל- D.L. Bliss State Park בכניסה אמרו לנו שהסיכוי למצוא חניה ל- RV היא מאוד נמוכה וכדאי לחנות למעלה, אבל אם נמצא ונחנה במקום שלא יפריע אין בעיה לחנות גם למטה. ההבדל בין למעלה או למטה היא הליכה של כמייל בירידה ומה שיותר עצוב זה גם מייל עליה חזרה.
למרות שיש הטוענים ביננו כי איתי לא יודע לנהוג , אין עוררין שבחניה הוא המומחה המשפחתי. הבחור נכנס לחניה ברוורס עם ה- RV, שלא היתה מביישת את בכירי נהגי ה- RV.
מצאנו מקום חנייה מעולה.
רגע של הערצה: מקום חניה בין הגדר לאוטו - חניה ברוורס
ירדנו לחוף להתרחץ במים שהיו קפואים. מה שלא הפריע לרועי ונגה לרחוץ בהם, ולאחרים קצת לשכשך רגליים במים.
החוף

רועי ונגה במים
עשינו מסלול הליכה קצר לכיוון המגדלור הישן שעולה קצת בגובה ומראה נוף של המפרץ.
הליכה לאורך החוף בפארק

משם התחלנו לנסוע אל עבר Lee Vining החניון שהוזמן מראש וקרוב אל היוסמיטי.
לא לפני שעשינו כמה עצירות לתמונות נוספות של כל אזור Emerald Bay היפיפה.
Emerald Bay
בדרך עמדנו בפקק כשעה, ממש עמדנו לא סתם כביטוי. הילדים היו מרוצים כי הם הלכו לשירותים, שתו, אכלו והכול תוך כדי עמידה בפקק – איזה אושר! כשנסענו לא הצלחנו להבין מדוע בעצם עצרנו.
עומדים בפקק אף אחד לא צופר ולא יוצא מהאוטו פשוט מחכים
הגענו לחניון כהרגלינו מאוחר למרות הניסיונות שלנו להגיע בשעה הפעם בשעה סבירה.
אבל לפחות התירוץ שלנו היה מוצדק.